Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Ως Εργολάβος Δημοσίων Έργων και διαβάζοντας το Δελτίο Τύπου της παράταξης «ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΣΟ ΜΑΣ»  με το οποίο γίνεται φανερή «επίθεση» στο πρόσωπό μου, δεν μου δίνετε άλλη επιλογή από το να απαντήσω στις κατηγορίες σας.
Για ακόμα μία φορά δεν έχετε καταλάβει ότι η προεκλογική περίοδος που μας αποκαλούσατε «διαπλεκόμενους» έχει τελειώσει. Επανέρχεστε με νέες κατηγορίες για «κατασπατάληση του Δημόσιου Χρήματος» και ότι παραδίδουμε έργα με «ελλείψεις και κακοτεχνίες».
Διακρίνω μία σύγχυση όσον αφορά τα έργα τα οποία έχω αναλάβει ως Εργολάβος Δημοσίων Έργων. Θέλετε να παραπλανήσετε τον κόσμο γράφοντας ανακρίβειες, για τους δικούς σας, φυσικά, λόγους.
Την δική σας ανυπαρξία και ανικανότητα, μη προσπαθείτε να την φορτώσετε σε εμένα.
Με την ειδικότητα του εργολάβου θα ήθελα να ενημερώσω τον κόσμο για τα παρακάτω έργα τα οποία με κατηγορείτε για «κατασπατάληση του Δημοσίου Χρήματος».
  1. ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΣΟΥ – Α’ΦΑΣΗ
Ο προϋπολογισμός του έργου ήταν 80.000,00 (συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α 16%, των Απροβλέπτων 15%, Αναθεώρησης, Εργολαβικό όφελος 18% και έκπτωση ήτοι πραγματικό κόστος εργασιών 50.757,42€)
  1. ΠΟΛΥΔΥΝΑΜΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ Ν. ΚΑΣΟΥ
Ο προϋπολογισμός του έργου ήταν 675.000,00€ (συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α 16%, των Απροβλέπτων 15%, Αναθεώρησης, έκπτωσης,  ήτοι πραγματικό κόστος εργασιών 372.600,00€). Το εμβαδόν του κτιρίου είναι 325,00τ.μ. και έχει αποδείξει ότι είναι ικανό να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του νησιού αφού φιλοξενήσαμε 3 κλιμάκια από ιατρούς και εξετάσθηκαν όλοι οι κάτοικοι με πολύ μεγάλη επιτυχία. Πρέπει να σας ενημερώσω ότι λόγω του ότι δεν έχει παραληφθεί ακόμα το έργο, έπρεπε να δώσω την έγκριση για την χρησιμοποίηση του από τους ιατρούς, έχοντας ολόκληρη την ευθύνη εγώ και μόνο εγώ. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΗΝ ΕΔΩΣΑ.  
  1. ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΛΗΜΜΥΡΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ Ν.ΚΑΣΟΥ
Ο προϋπολογισμός του έργου ήταν 150.000,00 (συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α 16%, των Απροβλέπτων 15%, Αναθεώρησης και έκπτωσης   ήτοι πραγματικό κόστος εργασιών 73.085,87€ που τελικά έκλεισε το έργο στις 51.000,00). Το έργο έχει τελειώσει και δεν έχουμε εισπράξει ούτε ένα ευρώ (Χωρίς υπαιτιότητα του Δήμου αφού είναι έργο της Περιφέρειας).

  1. ΑΠΟΠΕΡΑΤΩΣΗ ΜΟΝΑΔΑΣ ΣΦΑΓΕΙΟΥ Ν.ΚΑΣΟΥ
Αυτό το σημαντικό έργο για την Κάσο είναι σε εξέλιξη και όσο και αν σας «ενοχλεί» (που είμαι εγώ ο εργολάβος) πολύ σύντομα θα ολοκληρωθεί.


  1. ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΦΕΡΟΝΤΑ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΔΗΜΟΥ ΚΑΣΟΥ.
Όσο αφορά την βιβλιοθήκη του Δήμου μας έχω να πω τα εξής:
Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 63.000,00€ (συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α 16%, των Απροβλέπτων 15%, Αναθεώρησης και έκπτωσης,   ήτοι πραγματικό κόστος εργασιών 37.135,62€).
Εάν διαβάσετε την μελέτη θα δείτε ότι τοποθετείται πρόσθετος οπλισμός από ανοξείδωτο χάλυβα, όπου ο υπάρχον οπλισμός έχει οξειδωθεί πέρα του 50% της αρχικής  διατομής του. Το συνολικό κόστος δεν υπερβαίνει την σύμβαση αντιθέτως θα υπάρξει μία σημαντική μείωση της τάξεως των 15.000,00€!!!!!!!! ήτοι το πραγματικό κόστος των εργασιών θα είναι περίπου 22.000,00€. Όλα τα υπόλοιπα που αναγράφετε στο ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ σας είναι ΨΕΜΑΤΑ!!!!! με μοναδικό στόχο την παραπλάνηση του κόσμου.  
Για να ολοκληρωθεί το έργο απομένει να αποκατασταθούν οι 8 κίονες και ο ελαιοχρωματισμός του κτιρίου.
Επειδή εσείς θέλετε να κάνετε «φιγούρα», εγώ δεν μπορώ να τελειώσω τις εργασίες αφού δεν έχουμε εισπράξει ούτε ένα ευρώ. Γι’ αυτό υπάρχει και η απόφαση από την Δνση Τεχνικών Έργων για διακοπή εργασιών λόγω μη πληρωμής του λογαριασμού.

Αυτό είναι ένα δείγμα των έργων των οποίων έχω αναλάβει.  Νομίζω οτι δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσω να αναλύω και άλλα έργα τα οποία είχα αναλάβει παλαιότερα στην Κάσο, στην Κάρπαθο, στην Ρόδο, στο Καστελόριζο και που δείχνουν την πορεία μου ως Εργολάβο Δημοσίων Έργων.

Για όλα τα Δημόσια έργα τα οποία εκτελούνται στην Κάσο, υπάρχει η Τεχνική  Υπηρεσία της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου η οποία ελέγχει την πορεία  των έργων και εφαρμόζει την Νομοθεσία περί Δημοσίων έργων.

Θα ήθελα πραγματικά να μου πείτε που βλέπετε «κατασπατάληση του Δημοσίου Χρήματος». Εάν υπάρχουν κάποιες ατέλειες, εγώ είμαι ΕΔΩ και ποτέ δεν αρνήθηκα να τις επισκευάσω.

Ένα πράγμα είναι σίγουρο, ότι στην Κάσο έμειναν πάρα πολλά λεφτά (σχεδόν όλα) που ήταν σημαντικό για την τοπική οικονομία. Ρίξετε μια ματιά σε άλλα έργα τα οποία έγιναν στην Κάσο (Κτίριο Αεροδρομίου, οδοποιίες, δίκτυο ύδρευσης πλακοστρώσεις, Β’Φάση συντήρησης Γυμνασίου – Λυκείου) και πείτε μου πόσοι Κασιώτες εργολάβοι δούλεψαν.   

Όλα τα έργα που προανάφερα ήταν μελέτες της προηγούμενης Δημοτικής Αρχής και ίσως να είναι και ένας λόγος παραπάνω για την επιθετική στάση σας απέναντί μου.
Όσο για την κατηγορία ότι ως αντιπολίτευση «προωθώ έργα που μπορεί να αναλάβει ο στενός μου κύκλος εις βάρος της Κάσου». Αυτούς τους πρώτους επτά μήνες φαίνεται ξεκάθαρα ποιος το κάνει αυτό. ΟΧΙ ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ.

Αυτό το οποίο με λυπεί αφάνταστα είναι ότι μέσα στην παράταξη σας υπάρχουν φίλοι και συγγενείς που, όπως φαίνεται, έχουν την ίδια εντύπωση για εμένα. Δεν μιλάτε για τον Αρχηγό της Αντιπολίτευσης αλλά για τον Κώστα. Προσπαθώ όλα αυτά τα χρόνια τίμια, να σταθώ σε αυτόν τον δύσκολο χώρο και να μεγαλώσω το παιδί μου.
Προέρχομαι από μία οικογένεια που όλοι ξέρετε.
Δεν θα επιτρέψω λοιπόν σε ΚΑΝΕΝΑΝ να μου επισυνάπτει τέτοιες κατηγορίες. Αν κάποιοι  στην παράταξή σας έχουν φιλοδοξίες ας προσπαθήσουν να τις πραγματοποιήσουν μέσα από την δουλειά τους στις απαιτήσεις του Δήμου και όχι, για ακόμα μία φορά, πετώντας λάσπη.
Δεν ήρθα στην Κάσο για να γίνω Δήμαρχος. Αγαπάω το νησί μου και ευτυχώς μου δόθηκε η ευκαιρία να γίνω μόνιμος κάτοικος, αφήνοντας την Ρόδο, το 2008.

Όσο και να προσπαθήσετε δεν θα καταφέρετε να με διώξετε από την Κάσο.
Κάσος, 14-03-2015
                                                                                                                Κώστας Δ. Περσελής